Dostawa gratis od 229zł!Wysyłka w 24h100 dni na zwrot
Języki

Joop!

Ilość znalezionych produktów: 18

JOOP!

Zapachy stawiające świat na głowie |

W 1987 roku, niemiecki projektant Wolfgang Joop wpadł na pomysł aby stworzenia linii ubrań pasujących do nowoczesnych mieszkańców szybko rozwijających się miast. Ubrania miały być proste, minimalistyczne w formie i wygodne. Dziś, oprócz kolekcji wysokogatunkowych ubrań, Joop! ma w swojej ofercie również biżuterię, obuwie i... perfumy.

Dialog z klasyką

Od przeszło czterdziestu lat Joop! promuje wizję futurystycznej elegancji, zamkniętą w swoich doskonałych produktach. Zapachy są nieodłączną częścią marki, idealnie komponują się z projektowanymi ubraniami. Proste, kolorowe flakony kryją w sobie oryginalne kompozycje, które zmuszają konsumenta do przewartościowania własnych poglądów na temat klasyki. A wszystko zaczęło się w 1987 roku, kiedy wraz z pierwszą linią ubrań, do sklepów został wprowadzony również nowy, oryginalny zapach dla pań.

Od kobiet się zaczęło, a potem…

Stworzony wraz z pierwszą kolekcją ubrań, perfum Joop!Femme z miejsca zyskał miano kultowego. Delikatna nuta białych kwiatów, przepleciona z aldehydami, osadzona na bazie piżma i wanilii sprawiła, że klientki oszalały na jego punkcie. Ośmieleni sukcesem, w dwa lata po tej premierze, producenci postanowili stworzyć męski odpowiednik czyli Joop!Homme. Również ten zapach podbił serca klientów: orientalny i ciężki, z wyraźnie wyczuwalnymi nutami drzewnymi i kwiatowymi – nawet w czterdzieści lat po swojej premierze zachwyca i inspiruje. W 2012 roku doczekał się swojej nowej wersji, z dodatkiem do nazwy Wild. Jak sama nazwa wskazuje – kompozycja zapachowa składająca się z nut różowego pieprzu i rumu spodobała się mężczyznom, których serca były spragnione dzikich rytmów. Jest to zapach obok którego zdecydowanie nie można przejść obojętnie. Nie był to jednak ostatni bestseller w kolekcji marki. Równie wielkim zainteresowaniem cieszył się wydany w 1992 roku Joop!Nightflight – zyskał uwagę jako doskonała alternatywa dla tych z panów, którzy wolą świeższe zapachy. Korzenne nuty z odrobiną słodyczy – tak można najlepiej opisać zapach tego niezwykłej kompozycji.

Odwrócone kolory

Ciekawym zabiegiem projektantów jest to jak wykorzystali kolory opakowań swoich zapachów. Bardzo wyraźnie pokazuje to filozofię tworzenia nowoczesnej klasyki, która stoi za marką. Zgodnie z tradycyjnymi wzorcami kulturowymi kolory: różowy i niebieski są przypisane do konkretnych płci. Tradycyjnie kolor różowy przypisuje się kobietom, a niebieski mężczyznom. Flakony klasycznych perfum Joop!Femme i Joop!Homme są zabarwione dokładnie na odwrót. Klasyczne wzorce w nowoczesny sposób stają na głowie. Tak jakby projektanci zapachów puszczali porozumiewawcze oczko do konsumenta, mówiąc mu: „patrz, my też patrzymy na świat inaczej niż reszta!” Zdecydowanie są to zapachy które przypadną do gustu osobom o oryginalnym stylu, które nie boją się wyrażać siebie – nawet jeżeli miałoby to oznaczać konstruowanie nowych zasad i stawianie na głowie tradycyjnych wzorców.

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel