Dostawa gratis od 229zł!Wysyłka w 24h100 dni na zwrot
Języki

Ujędrnianie biustu. Po karmieniu, po ciąży, po schudnięciu

2019-12-08

Częstym problem pań po ciąży i karmieniu piersią jest brak jędrności biustu. Na co narzekamy? Na to, że piersi są wyciągnięte, nie mają w sobie sprężystości, wyglądają jak dwa placki czy wiszący kawałek skóry. Jeśli wydaje Ci się, że nie ma dla Ciebie już żadnej pomocy poza skalpelem chirurgicznym, zdziwisz się! Zanim zdecydujesz się na tak radykalny krok, wypróbuj metody, które w naturalny sposób pomogą Twoim piersiom wrócić do dawnego kształtu.

TOŁPA DERMO BODY BUST WYPEŁNIAJĄCE SERUM DO BIUSTU 150ML

1. Ujędrnianie biustu po karmieniu – czy powrót do pełnej formy jest w ogóle możliwy?

Tak! Kiedy w piersiach jest mleko zawsze są one pełniejsze. Zaprzestając karmić, pierś robi się pusta, a skóra wydaje się pozbawiona jędrności. Tymczasem w piersiach znajdują się wiązadła Coopera. Są to skręcone włókna z nerwem w środku. Działają jak sprężynka – mogą się kurczyć i rozciągać. Przy obciążonych piersiach siłą grawitacji rozciągają się. Kiedy mleka w piersi nie ma, powinnyśmy zrobić wszystko, aby wróciły do swojego pierwotnego ułożenia. Podobno pierś regeneruje się tak długo, jak długo karmiła. Jeśli chcemy być pewne efektów, musimy ją jednak nieco wspomóc. Jak?

2. Dobrze dobrany biustonosz

To absolutna podstawa. Dlatego jeśli nigdy nie byłaś u brafitterki, najwyższy czas się do niej wybrać. Jeśli znasz swój rozmiar sprzed karmienia, kończąc przygodę z laktacją koniecznie wybierz się do salonu i skonsultuj ze specjalistką swój obecny rozmiar. Piersi zmieniają kształt, zmieniają się też potrzeby Twojego ciała. A w okresie po karmieniu i wracania biustu do formy, idealnie dobrany biustonosz będzie na pewno wielką pomocą.

PALMERS COCOA BUTTER UJĘDRNIAJĄCY KREM DO BIUSTU 125G
ORIENTANA BIO OLEJEK DO BIUSTU 16 ROŚLIN 50ML

3. Nie rezygnuj z biustonosza na noc

Brzmi strasznie? Wcale tak nie jest! Na noc zaopatrz się w biustonosz sportowy, który nie będzie Cię uciskał, a jednocześnie utrzyma piersi na swoim miejscu. Niestety to podczas snu nasz biust najbardziej wypada z formy. Piersi są zgniatane, wędrują pod pachę, opadają itp. W staniku przez całą noc będą na właściwej pozycji, dzięki czemu skóra nie będzie się wyciągać.

4. Wykonuj masaż piersi

Masaż biustu można wykonać z zastosowaniem dedykowanych kosmetyków. Jednym z nich jest balsam ujędrniający. Jaki wybrać? To wszystko zależy od naszych referencji i potrzeb skóry. Jednym z rekomendowanych kosmetyków jest serum Mustela Maternite. Bardzo bogate w składniki aktywne, ładnie się wchłania i wzmacnia skórę. Zawiera peptydy awokado, które przywracają skórze elastyczność i miękkość. Wąkrotka azjatycka pełni funkcje modelującą, ujędrniając piersi. Elastoregulator z kolei wzmacnia skórę, przywracając jej gęstość. Masaż warto wykonać przynajmniej raz dziennie po prysznicu.

Nieco tańszą, ale skuteczną alternatywą jest balsam ujędrniający Nacomi. Ma właściwości nawilżające i odżywcze. Jest mieszanką olejków oraz masła shea. Dodając do niego kilka kropel witaminy C, uzyskamy kosmetyk na miarę potrzeb zmęczonego biustu.

Masaż możemy wykonywać również prysznicem, kierując na piersi od dołu, naprzemiennie strumień ciepłej i zimnej wody. Pobudzamy w ten sposób krążenie i przyspieszamy procesy regeneracyjne. Warto pamiętać, aby unikać kierowania mocnego strumienia na brodawkę, która jest delikatniejsza oraz pierś pionowo od góry – wówczas osiągamy efekt odwrotny, ściągania biustu ku dołowi.

Co jeszcze? Dobrze pobudza krążenie peeling cukrowy. Nie będziemy stosować go codziennie, ale raz na jakiś czas, aby nie ścierać nadmiernie naskórka. Warto jednak od czasu do czasu, np. raz w tygodniu wykonać masaż peelingiem.

MUSTELA MATERNITE SERUM UJĘDRNIAJĄCE DO BIUSTU 75ML
ORIENTANA BIO OLEJEK DO BIUSTU 16 ROŚLIN 50ML

5. Ćwiczenia

Nic tak nie poprawia kondycji naszego ciała jak odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń. Trening z uwzględnieniem mięśni klatki piersiowej może naprawdę zdziałać cuda. Wystarczy około 10-20 minut dziennie, aby znacząco poprawić kondycję skóry, wzmocnić mięśnie biustu i uczynić go jędrniejszym. Jak ćwiczyć? Jednym z najbardziej popularnych treningów są ćwiczenia z hantlami.

Te możemy wykonywać w domu z pomocą filmów instruktażowych, które bez problemu znajdziemy na YouTube. Jeśli mamy możliwość wybrania się na siłownię, znajdziemy tam przyrządy pomocne w pracowaniu nad mięśniami klatki piersiowej. Będąc na siłowni, warto skonsultować się z trenerem, aby dobrać właściwy zestaw ćwiczeń do naszych potrzeb.

 

Pokaż więcej wpisów z Grudzień 2019
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel