Program Lojalnościowy

Element stylowy

Kupujesz? Zyskujesz.
I odbierasz prezenty!

Witaj w społeczności eZebra, gdzie wszyscy miłośnicy beauty są doceniani!
To proste — robisz zakupy na stronie eZebra? Zbierasz punkty.
Oceniasz kupione kosmetyki? Zbierasz więcej punktów!
A potem wymieniasz punkty na ulubione produkty zupełnie za darmo
i cieszysz się bonusami.

Twoje korzyści

  • Check icon
    100 punktów na start – za zapis do newslettera
  • Check icon
    25 punktów za opinię - nagradzamy opinie potwierdzone zakupem
  • Check icon
    Każda wydana złotówka to 1 pkt - liczą się wszystkie produkty, nawet karty podarunkowe
  • Check icon
    Darmowa wysyłka za punkty - wybierz i oszczędzaj jeszcze więcej
  • Check icon
    Kod rabatowy na urodziny - prezent od nas, bez wykorzystania punktów
  • Check icon
    Twoje punkty są ważne do końca roku - wykorzystaj je do maksimum

Wybrane produkty, które możesz dostać za punkty!

Opinions section white black background

Wszystkie opinie nagradzamy 25 punktami

Liczy się szczerość – wszystkie opinie nagradzamy tak samo.

5/5

„Calvin Klein CK IN2U, to moj ulubiony produkt! Owa woda toaletowa czaruje swoim magicznym zapachem.”
Agnieszka
5/5

„Must have przy codziennym makijażu, fajny puder w jeszcze lepszej cenie. Aplikacja jest równomierna, co daje piękny, jednolity wygląd. ”
Wiktoria
5/5

„Uwielbiam ten olejek do ciała. Nieodłączny element mojej pielęgnacji :) ”
Adela

FAQ — Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę dołączyć do Klubu?

Arrow right

Dołączenie jest proste! Wystarczy założyć konto na naszej stronie i zapisać się do newslettera, aby otrzymać 100 punktów na start. Rejestracja to kilka kliknięć – wypełnij formularz, potwierdź swój adres e-mail, a natychmiast zyskasz dostęp do wszystkich przywilejów Klubu.

Jak mogę zbierać punkty?

Arrow right

Punkty zbierasz na dwa sposoby:
● 1 punkt za każdą wydaną złotówkę.
● 25 punktów za dodanie opinii do zakupionego produktu. W ten sposób szybko zyskasz prezent za darmo.

Czy punkty otrzymam za każde zamówienie?

Arrow right

Nie, punkty za zamówienie nie są naliczane w przypadku płatności przez InPost Pay!

Czy punkty mają termin ważności?

Arrow right

Tak, punkty są ważne do końca bieżącego roku kalendarzowego. Pamiętaj, aby wykorzystać pełną pulę przed upływem terminu – czekają na Ciebie fantastyczne produkty!

Na co mogę wymienić punkty?

Arrow right

Punkty możesz wymienić na produkty dostępne w naszym sklepie. Listę znajdziesz tutaj. Odkryj wyjątkowe propozycje dla klubowiczów eZebra.

Czy mogę sprawdzić swoje saldo punktów?

Arrow right

W każdej chwili możesz sprawdzić swoje saldo w zakładce „Moje konto”. Znajdziesz tam wszystkie szczegóły dotyczące zgromadzonych punktów.

Czy mogę oddać produkt zakupiony za punkty?

Arrow right

Produkty zamówione w ramach programu lojalnościowego są bezzwrotne. Oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na zwrot, punkty nie zostaną dodane do Twojego konta. Pamiętaj o tym, zanim wybierzesz konkretny prezent.

Czy mogę skorzystać z kodu rabatowego na urodziny bez wykorzystania punktów?

Arrow right

Tak! Kod rabatowy na urodziny możesz zrealizować niezależnie od tego, czy decydujesz się na wymianę punktów na produkty lub darmową wysyłkę. Oferty nie kolidują ze sobą. Nie musisz skorzystać z obu promocji jednocześnie.

Czy mogę łączyć punkty z kodami rabatowymi lub kartami podarunkowymi?

Arrow right

Punkty można łączyć z kodami rabatowymi i kartami podarunkowymi. To szansa na jeszcze większą oszczędność, a także radość z dodatkowych korzyści!

Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Arrow right

Jeśli zwrócisz zamówienie, nie otrzymasz punktów za zakup. Twoje saldo zostanie pomniejszone o wartość dotyczącą zwrotu.

Jak mogę skontaktować się z obsługą Klubu?

Arrow right

Masz jakiekolwiek pytania dotyczące Klubu? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Możesz to zrobić poprzez adres e-mail: drogeria@ezebra.pl lub telefonicznie: 81 47 14 093. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00.

Blog i inspiracjeCoś dla ciała, coś dla rozumuPrzejdź do bloga

pixel