Targroch

( ilość produktów: 94 )

Targroch – zadbaj o swoje zdrowie

Targroch jest polskim wytwórcą, importerem i dostawcą wysokiej jakości żywności. Firma zlokalizowana jest w Filipowicach, dostarcza jednak swoje produkty do sklepów w całej Polsce. Artykuły spożywcze są szczególnie dedykowane tym osobom, które chcą mieć wpływ na swój sposób odżywiania oraz układać swoją dietę świadomie. Historia marki Targroch zaczęła się od importu wysokiej jakości orzechów i bakalii...

Targroch – zadbaj o swoje zdrowie od środka

 

Dziś katalog wyrobów firmy obfituje w doskonałego gatunku zimnotłoczone oleje, orzechy, owoce suszone, kasze, ryże, nasiona roślin strączkowych, pasty orzechowe, mak, soki, suplementy diety oraz przyprawy i wiele innych. Żywność jest w pełni naturalna, pozbawiona sztucznych dodatków czy wzmacniaczy smaku. Tutaj liczy się prostota i zdrowie. Produkty są pozyskiwane bezpośrednio od rolników lub, jeśli to możliwe, pochodzą od lokalnych dostawców.

 

Oferta firmy Targroch

 

Nie ma lepszej inwestycji dla zdrowia i umysłu niż naturalna żywność. Wiedzieli o tym już starożytni myśliciele, w tym ojciec medycyny, Hipokrates, autor słynnych słów „jesteś tym, co jesz”. Wpływ pokarmów na zdrowie oraz wewnętrzną harmonię interesował również mędrców ajurwedyjskich już w XII w. p.n.e. Ich złotą zasadą było „jesteś tym, co trawisz”. Odpowiedni posiłek powinien być lekkostrawny, zbilansowany, skomponowany z prostych, lokalnych składników, zjedzony w odpowiednich odstępach czasowych i w dobrej atmosferze. Lepiej zjeść mniej, a mądrze. Chcesz dostarczyć organizmowi zdrowych składników, aby nie zabrakło mu sił witalnych? Zapoznaj się z ofertą hurtowni żywności Targroch. Wśród bogactwa produktów znajdziesz orzechy, ziarna, bakalie, artykuły sypkie, przekąski i przetwory, które dostarczają całą gamę witamin, białek, mikro- i makroelementów oraz zdrowych tłuszczów.

 

Zimnotłoczone oleje – dlaczego warto?

 

Wiele osób dbających o figurę stara się ograniczać spożycie tłuszczów, a na samo słowo „olej” reaguje przerażeniem. Zupełnie bez powodu! Kluczem są właściwe proporcje oraz dobranie do diety zdrowych tłuszczów. W przypadku osób dorosłych udział tłuszczu w diecie powinien wahać się na poziomie 20-35% energii. Niektóre z nich są absolutnie niezbędne do optymalnego rozwoju i funkcjonowania organizmu. Ponadto tłuszcz jest konieczny do przyswajania witamin A, D, E i K, produkcji hormonów, ochrony narządów i utrzymania temperatury ciała w normalnym zakresie.


Jeśli chcesz kompleksowo zadbać o zdrowie, wzbogać dietę o oleje bogate w wielonasycone kwasy tłuszczowe Omega 3 (n3) i Omega 6 (n6). Oleje Targroch z pewnością pomogą dostarczyć Twojemu organizmowi szeregu niezbędnych składników odżywczych! Dzięki tłoczeniu na zimno zachowują swoje drogocenne właściwości oraz pyszny smak. Większość z nich lepiej spożywać na surowo, ponieważ wysokie temperatury mogą zabić niektóre dobroczynne substancje, w tym wspomniane wcześniej n3 i n6.

 

Olej lniany

 

Olej lniany pozyskuje się z wysuszonych, dojrzałych nasion rośliny lnu. Jest wartościowym źródłem wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, takich jak kwas alfa-linolenowy, ceniony za działanie przeciwzapalne. W związku z tym, że wyróżnia go wysokie stężenie kwasów tłuszczowych omega-3, wpływa na poprawę ogólnego stanu zdrowia i funkcjonowania organizmu. Wspiera m.in. układ sercowo-naczyniowy, odpornościowy i oddechowy. Olej lniany posiada również inne składniki, które wspomagają ogólne zdrowie. Zawiera białka, które pomagają zmniejszyć czynniki ryzyka chorób serca. Zawarty w nim błonnik sprawdza się przy walce z zaparciami. Ponadto oferuje bogactwo niezbędnych minerałów, takich jak wapń, magnez i fosfor. Co istotne, olej z ziaren lnu dostarcza porcję związków fenolowych, które pomagają chronić przed rakiem.

 

Oleje z czarnuszki i ostropestu

 

Olej z czarnuszki czy olej z ostropestu rzadko pojawiają się na stołach. Warto jednak dać im szansę i wprowadzić je do codziennej diety. Organizm z pewnością się odwdzięczy. Olej z czarnuszki składa się aż w 85 procentach z nienasyconych kwasów tłuszczowych – kwasu linolowego, kwasu oleinowego i kwasu alfa-linolenowego. Poza tym jest cennym źródłem witaminy E, beta-karotenu, biotyny, fitosteroli oraz minerałów takich jak: wapń, magnez, żelazo, sód, potas, selen i cynk. Z kolei olej z ostropestu oferuje bogactwo witamin E, K i C. Zimnotłoczone oleje Targroch świetnie sprawdzają się u osób z chorobami skóry (np. egzema) oraz pomagają oczyścić organizm z toksyn.

 

Olej kokosowy

 

Jeżeli uwielbiasz smaki tropikalne, twoja kuchnia nie może obejść się bez oleju kokosowego. Co ciekawe, olej kokosowy jest często używany przez sportowców, kulturystów i osoby dbające o wagę. Tłuszcz obecny w oleju kokosowym jest szybko przekształcany w natychmiastowe źródło energii i nie prowadzi do gromadzenia się tłuszczu w sercu i tętnicach. Olej kokosowy z pierwszego tłoczenia jest doskonałym źródłem polifenoli. Wpływa na kondycję serca poprzez zwiększenie poziomu dobrego cholesterolu, pomaga w utracie wagi, łagodzi objawy infekcji, poprawia kondycję skóry i włosów, stymuluje trawienie i wzmacnia odporność.

 

Suszone owoce – garść dla zdrowia

 

Owoce suszone, kandyzowane i liofilizowane to smaczne i zdrowe przekąski, które mogą z powodzeniem zastąpić słodycze w codziennej diecie. Targroch specjalizuje się w produkcji pysznych ananasów i imbirów kandyzowanych, chipsów jabłkowych i bananowych, suszonych daktyli, fig, bananów, jagód Goji, miechunki i moreli. Spróbuj każdego i znajdź swoje ulubione!


Susz to owoce, z których prawie cała zawartość wody została usunięta w procesie suszenia. Podczas tego procesu owoce kurczą się, zmieniając się w małe, energetyczne smakołyki. Najczęściej spotykanym rodzajem suszu są rodzynki, daktyle, śliwki, figi i morele. Dostępne są również inne odmiany w formie kandyzowanej, czyli posypane cukrem. Susz może być przechowywany znacznie dłużej niż świeże owoce i może stanowić przydatną przekąskę, szczególnie podczas długich podróży, gdy nie ma dostępu do lodówki.


Bakalie są bogate w mikroelementy, błonnik i przeciwutleniacze. Jeden kawałek suszonego owocu oferuje mniej więcej tyle samo składników odżywczych, co świeży owoc, ale skondensowanych w znacznie mniejszej formie. Jeśli chodzi o zawartość witamin, minerałów i błonnika, susz może zawierać ich do 3,5 razy więcej niż świeże owoce. Dlatego jedna porcja może pokryć duży procent dziennego zalecanego spożycia wielu witamin i minerałów. Zawarte w nich przeciwutleniacze polifenolowe są związane z korzyściami zdrowotnymi takimi jak poprawa przepływu krwi, lepsze zdrowie układu trawiennego, zmniejszenie uszkodzeń oksydacyjnych i zmniejszenie ryzyka wielu chorób. Chociaż wyglądają niepozornie, nie można się nimi przejadać. Mała garstka bakalii w zupełności wystarczy, aby nasycić organizm ich prozdrowotnymi właściwościami.


Bakalie Targroch są nie tylko zdrowe, ale też przepyszne. Każdy z suszonych owoców ma charakterystyczne dla siebie właściwości, które warto poznać. Daktyle są bogate w witaminy, białka, minerały i naturalny cukier. Uważa się, że oprócz leczenia anemii przynoszą ulgę w zaparciach. Z kolei morele zapewniają 47% dziennego zapotrzebowania na witaminę A w jednej porcji i są dobrym źródłem potasu, witaminy E i miedzi. Witamina E, podobnie jak wszystkie witaminy antyoksydacyjne (A i C), jest niezbędna w ochronie komórek przed uszkodzeniami spowodowanymi przez wolne rodniki. Jest to szczególnie ważne w lecie, kiedy słońce świeci najmocniej. Suszone morele są dobre dla skóry, oczu i układu odpornościowego. Dużo korzyści przynosi też spożywanie suszonych fig. Te słodziutkie bakalie są doskonałym źródłem błonnika pokarmowego, bogactwem niezbędnych minerałów takich jak potas, żelazo i wapń, a także cennym źródłem prozdrowotnych przeciwutleniaczy i węglowodanów złożonych.

 

Energia z natury? Sięgnij po orzechy i ziarna Targroch

 

Orzechy to smakowite przekąski, których korzystne właściwości są nieocenione. Uważa się je za paliwo dla mózgu, ponieważ zawierają zdrowe tłuszcze i są przez to doskonałym źródłem energii. To także ważny składnik diety wegetarian i wegan, ze względu na dużą ilość białka i witamin z grupy B. Targroch oferuje wiele rodzajów orzechów, które można zakupić w wersji naturalnej lub w smakowitej posypce o słodkim lub cebulkowym smaku. Ponadto warto spróbować naturalnych past orzechowych. Hitem są smarowidła z nerkowca i orzechów ziemnych.


Orzeszki ziemne to jedne z najpopularniejszych orzeszków, choć w istocie się rośliną strączkową. Zawierają szereg polifenoli, przeciwutleniaczy, flawonoidów i aminokwasów korzystnych dla zdrowia człowieka. Tłuszcze w orzeszkach ziemnych to głównie zdrowe jednonienasycone i wielonienasycone kwasy tłuszczowe (PUFA). Równie pyszne i lubiane są migdały. Zawierają mniej białka niż fistaszki, za to nadrabiają innymi właściwościami. Szczególnie cenne są zawarte w nich wapń, żelazo, magnez, fosfor, potas i witamina E.


Pistacje, rarytas wśród orzechów, zawierają dużo białka i innych ważnych składników odżywczych. Są również źródłem zdrowych kwasów tłuszczowych i przeciwutleniaczy. Ich spożywanie ma korzystny wpływ na ciśnienie krwi. Zawierają sporo wapnia, żelaza, magnezu i fosforu. Z kolei najdelikatniejsze z orzechów, nerkowce, to idealna alternatywa dla osób, które nie przepadają za twardymi przekąskami. Swoją konsystencję zawdzięczają zawartych w nich zdrowym tłuszczom. Ponadto oferują mnóstwo wapnia, żelaza, fosforu, magnezu i potasu.


Orzechy niestety mogą powodować alergię. Jeżeli Twoje zdrowie nie pozwala Ci dodać ich do diety, wprowadź do jadłospisu ziarna dyni czy słonecznika. Można nimi posypywać sałatki, makarony, kremowe zupy i inne potrawy. Ziarna słonecznika są wysokobiałkowe i bogate w zdrowe tłuszcze, a także przeciwutleniacze. Pestki dyni są dobrym źródłem zdrowych olejów, magnezu i innych składników odżywczych, które poprawiają zdrowie serca, kości i skóry.

 

Rożnorodne mąki - urozmaicić swoją dietę

 

Znudziła Ci się klasyczna, biała mąka? W ofercie Targroch nie brakuje alternatyw. Świetnie nadadzą się do codziennych potraw, takich jak naleśniki, placki, chleby czy ciasta. Wśród polecanych produktów można wymienić mąki migdałowe, owsiane, z amarantusa, z komosy ryżowej czy z tapioki. To najprostszy sposób na eksperymenty w kuchni, ponieważ każda z nich nada znanym i lubianym potrawom nowy charakter. Warto też wspomnieć, że świetnie się sprawdzą w diecie dla osób cierpiących na nietolerancję glutenu lub dla tych, które chcą ograniczać spożycie węglowodanów prostych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel